Co zyskasz z wciągającą stroną sprzedażową?
A lubisz zarabiać?
No to skończysz z tłumaczeniem, czemu tak drogo i zarobisz więcej! I nie będzie to jednorazowy efekt. Wyrusz w piękną podróż po Twój Archetypowy Głos Marki. Trafiaj do serc klientów bez pudła i bądź całkowicie czytelna w swoim biznesie.
Dlaczego warto zadbać o teksty na stronie sprzedażowej?
Wyobraź sobie taki scenariusz.

Przyglądasz się uważnie swoim klientom. Zauważasz, że mają pewien problem, który możesz skutecznie rozwiązać. Tworzysz więc świetny kurs albo produkt fizyczny. Projektujesz bardzo przemyślaną usługę. Wkładasz w to ogrom czasu i serca.

Piszesz tekst na stronę lądowania. Puszczasz reklamy. Mówisz o nowej ofercie na blogu i w social mediach. Informujesz o niej czytelników newslettera. Niestety, niewiele osób odpowiada na Twoją propozycję. Ludzie nie kupują, a Ty nie wiesz dlaczego.

Poświęcasz coraz więcej czasu na promocję. Ładujesz w to własne pieniądze. Jesteś coraz bardziej zmęczona, zrezygnowana, zirytowana. A to odbija się na jakości Twojej pracy i Twojej pomysłowości.

W końcu tracisz do tego zapał. Wymyślasz nowy projekt. I kroczysz tą samą ścieżką. Wciąż od nowa. Za każdym razem z coraz mniejszą energią.

A przecież marka, którą stworzyłaś, nie jest dla Ciebie tylko firmą.
Seryjnym projektem, który zaraz można zamknąć i rzucić się za kolejnym pomysłem. Pracujesz nad nią, by dać coś od siebie światu. By zyskać wolność i życie na własnych zasadach, nie cudzych. Rezygnacja z tego marzenia nie wchodzi w grę.

Co się stanie, gdy w końcu przerwiesz to błędne koło?
Obudzisz się po drugiej stronie lustra.
Zobacz, co może się wydarzyć w niedalekiej przyszłości.

Twoi klienci płacą bez dyskusji, pytania o rabat czy czekania na promocyjną okazję.

Cena przestaje mieć dla nich znaczenie, bo wyraźnie widzą, że tego właśnie szukali.

Twoje reklamy kosztują Cię mniej, bo strona przekonuje znacznie więcej klientów.

Bloga zmieniasz w stałe źródło dochodu, bo prowadzisz z niego czytelników prosto do zakupu.

Wystarczy wzmianka w odpowiednim miejscu w social mediach, by ktoś kupił Twój produkt lub skorzystał z usługi.

A Twoje dochody? Rosną! Oj, rosną z miesiąca na miesiąc. A to takie przyjemne uczucie.
Kiedy ludzie nie kupują?
Gdy uznają, że mają ważniejsze wydatki.
Widzisz czasem takie oferty jako klientka. Czytasz, czytasz i naprawdę starasz się dojrzeć w nich coś wyjątkowego. Bo nawet odpowiadają na Twój problem. Nawet dają rozwiązanie. Ale ani to oryginalne, ani wiarygodne, ani zbytnio nie wierzysz, że się opłaca. Tego właśnie wrażenia nie chcesz wywołać na swoich klientach.
Co dają Ci archetypy marki?
I dlaczego warto je z siebie wydobyć?

Uwalniają z syndromu oszusta i porównywania się. Świadoma swoich archetypów, jesteś silniejsza.

Pomagają doprecyzować ofertę i ją wyróżnić. Sprawiają, że jest ona zrozumiała dla czytelnika.

Wyzwalają emocjonalną reakcję klienta. A to emocje sprawiają, że ludzie pragną coś kupić na poziomie podświadomym.

Ułatwiają stworzenie marki spójnej, a przez to wyrazistej i zauważalnej. Ludziom łatwiej jest o Tobie pamiętać.

Przyciągają do Ciebie osoby z wybranej grupy docelowej. Odpychają klientów, z którymi praca byłaby dla Ciebie mordęgą.

Pozwalają być najlepszą marką, jaką możesz być, będąc nadal sobą. Nadają biznesowemu życiu głębszego znaczenia.
Co sprawia, że ludzie zaczynają kupować u Ciebie na niedostępną wcześniej skalę?
Na taki efekt składa się kilka elementów. Silna i spójna marka, wyrazisty tok myślenia i jasność w komunikacji.
Czy zauroczysz tak wszystkich? Oczywiście, że nie. Współczesny biznes nie na tym jednak polega. Kierujemy się do konkretnych nisz na rynku i dla nich tworzymy oferty. Archetypy marki pozwalają robić to z laserową precyzją.

Na czym polega proces pracy nad
Wciągającą Treścią Strony Sprzedażowej?
Trwa on mniej więcej miesiąc. Gdy go zamkniemy, będziesz mieć w ręku nie tylko tekst.
01
Rozmowy o marzeniach
Zaczynasz od prostego maila. Opisujesz mi, co oferujesz, czego się obawiasz i jak ma wyglądać sprzedaż. Otrzymujesz odpowiedź, gdy tylko zastanowię się, jak najlepiej Ci pomóc. Podczas pracy mamy prywatny kanał komunikacji. To pozwala Ci wyrażać wszystkie Twoje przemyślenia.
02
Robimy to, co trzeba
Gdy obie jesteśmy pewne, że jest nam ze sobą po drodze, otrzymujesz ofertę. Mówię w niej o efektach i procesie współpracy. Jest aktualna przez tydzień. Później tylko umowa i opłacenie faktury zaliczkowej, by zarezerwować termin. Kiedy nadchodzi, rozpoczynamy naszą podróż.
03
Przekazanie założeń marki
By urzeczywistnić Twe marzenia, muszę znać Twoją markę na głębokim poziomie. Tylko czekam, by wysłać Ci listę pytań. Dzięki temu stanie się jasne, które elementy Twojej marki są już silne, a które możemy wzmocnić. Twoje odpowiedzi decydują o tym, ile problemów naraz rozwiążemy.
04
Księga Głosu Marki
Tworzymy ją, odkrywając Twoje naturalne przewagi, byś działała później z pełną mocą. Księga Głosu Marki to nie tylko piękny dokument. To kompletna usługa brandingu komunikacji i zaprojektowania strategii Twojej marki. To dzięki niej Twoja marka rośnie i tworzysz spójne oferty w przyszłości.
05
Praca głęboka
Nadchodzi czas pisania. Na tym etapie wycofuję się nieco, by złapać kontakt z kreatywną energią. Nasze rozmowy zmieniam w pełne wyrazu treści. Składam je w taki sposób, by wibrowały energią marki i Twoim charakterem. By przypominały rozmowę, a nie sprzedaż.
06
Ostatnie szlify
Twój tekst czytam sama wiele razy i wyzwalam jego maksymalny potencjał. Gdy go otrzymasz i tak możesz swobodnie wypowiedzieć swoje wrażenia. Masz 3 dni na przesłanie listy proponowanych zmian. Przez następne trzy dni odnoszę się do nich i wprowadzam je do Twoich treści.
Czy to już wszystko?
A skądże. Gdybym pomogła Ci wydobyć z głębin Twojej duszy archetypy marki i dała Ci gotowy tekst, proces byłby zakończony zaledwie w połowie. Sprzedałabyś jeden produkt, zachęciła do jednej usługi. A pragnę, byś po współpracy ze mną była zdecydowanie bardziej niezależna.
Dlatego po zakończeniu procesu przekazuję na Twoje ręce Archetypowe Kompasy, czyli wskazówki do Twoich archetypów w wersji cyfrowej. To sprawia, że możesz poruszyć serca Twoich klientów przy kolejnych projektach i podjąć konkretne działania, by rozwijać dalej markę w archetypach. Strzeż ich jak najdroższego skarbu, bo mogą się okazać przełomem w rozwoju Twojego biznesu.
Chcę, by wybrzmiało to bardzo wyraźnie.
Co w tym innego
od propozycji, które widzisz na rynku?
Copywriter i brandingowiec to zazwyczaj dwie różne osoby. Co powoduje sporo trudności, gdy osoba pisząca tekst ma wcielić w życie imponującą wizję stratega marki. Nader często copywriterzy otrzymują założenia, które co prawda brzmią pięknie i wzniośle, ale nic nie wnoszą do tekstu. A wtedy mimo pracy strategicznej, Twoja sprzedaż pozostaje na tym samym poziomie.
Ja jestem jednym i drugim. Rozumiem obie strony. Daję wyraźny efekt w postaci tekstu sprzedażowego. Do tego tworzę wskazówki, które są dla kolejnych specjalistów w pełni czytelne. Tobie zaś dają pełną jasność na temat działań, jakie możesz podjąć, by się wyróżnić i unikalnej wartości oferty, którą proponujesz klientom.
W tej chwili jesteś świetnie wyposażona do dalszej podróży.
Możesz ruszać po czyste złoto!
Spójrz, jak wygląda efekt współpracy z jedną z moich klientek. Renata Imbierowicz to Coach Komunikacji i Pewności Siebie. Pomaga kobietom, które nie mogą dogadać się ze swoim partnerem. Jedyne, czego nie potrafiła kiedyś wyrazić, to wartość jej oferty. Dziś robi to bez problemu, a jej dochody rosną!
Czy ta oferta jest stworzona specjalnie dla Ciebie?
Zdecydowanie tak, jeśli kierujesz do siebie klientów poprzez reklamę. Wciągająca Treść Strony Sprzedażowej przydaje się przy sprzedaży kursów, programów grupowych i konsultacji. Można ją również wykorzystać jako opis usługi lub produktu. To przekona Twoich klientów, że właśnie z Tobą chcą podjąć współpracę i to najlepiej natychmiast!
Zobacz, co powiedziała niesamowita ekspertka, której stronę widzisz powyżej, gdy zamknęłyśmy projekt.
Jak podsumowała naszą współpracę Renata?
„Jestem bardzo zaskoczona wnikliwością, chęcią poznania szczegółów tak precyzyjnie, że nie ma możliwości, aby teksty były typowe, szablonowe. Agnieszka wysłała bardzooooo szczegółową ankietę z pytaniami, co pomogło mi się doprecyzować, osadzić w tym, kim ja jestem i poczułam się „u siebie”. A to wprowadza spokój i jednolitość w komunikacji z klientką. Odbiorca wie, z kim będzie pracować, a ja otrzymuję klientkę wymarzoną do współpracy. Agnieszka jest zainteresowana Tobą i twoimi klientami. Bardzo wnikliwa, zaangażowana w każdą linijkę, słowo po słowie przemyślane, wers po wersie pasujący do siebie, co tworzy „miód dla oczu, uszu i serca”.”
Renata Imbierowicz, Coach Komunikacji i Pewności Siebie

Kim jestem?
I dlaczego roszczę sobie prawo do wspierania Cię w tworzeniu spójnej marki i zarabianiu na tym świetnych pieniędzy?
Nazywam się Agnieszka Szczepanowska. Pomagam kobietom tworzyć silne marki osobiste i małe firmy, projektując ich komunikację z klientami. Jestem specjalistką od archetypowego brandingu i copywritingu sprzedażowego. Stworzyłam ponad 2000 tekstów biznesowych dla klientów z przeróżnych branż.
Każdą kobietę, która do mnie przychodzi, uważam za absolutnie doskonałą w swej unikalności. Nie zmieniam ludzi – odmieniam ich życie. Wyraźnie ułatwiam zarabianie naprawdę dobrych pieniędzy, wyciągając ukrytą wartość ofert na światło dzienne.
Chcesz zobaczyć więcej moich projektów?
Kilka z nich możesz zobaczyć w Zwierciadle Duszy. Być może któraś z przemian szczególnie z Tobą zarezonuje.
Powiedz NIE zarabianiu poniżej swoich marzeń!
Jesteś warta tego, by osiągać swoje cele finansowe i nie tyrać na to od rana do wieczora. Słowa mogą wywołać zdrowe rumieńce na twarzy Twoich klientów i sprawić, że głęboko zapragną tego, co oferujesz.
Osobiście zabieram w wewnętrzną podróż po Archetypowy Głos Marki tylko 12 do 24 kobiet w roku. Nie zwlekaj, jeśli czujesz, że jest nam ze sobą po drodze.

Zastanawiasz się, ile to kosztuje?
Inwestycja we Wciągający Tekst na Stronę Sprzedażową zaczyna się od 2800 zł. Pamiętaj, że teksty na strony sprzedażowe i na stronę marki (to jest inna oferta) piszę wyłącznie dla osób, które zamawiają u mnie jednocześnie Księgę Głosu Marki (od 15 000 zł). Co oznacza, że Księga Głosu Marki z tekstem na stronę sprzedażową to inwestycja co najmniej 17 800 zł.
Gdy nie zarabiasz jeszcze wiele, ta cena może wydawać się zaporowa. Myślisz, że nie masz takich pieniędzy. Co jest bzdurą. Płatność możemy rozłożyć na dogodne transze. A że współpracuję tylko z osobami, które mają odwagę ustawić sobie za cel zarabianie minimum 15 000 zł miesięcznie, ta inwestycja zwyczajnie Ci się zwróci.
Najwyższy czas stworzyć własny scenariusz sprzedaży!
Napisz do mnie o swoich najskrytszych marzeniach. Zdradź, jak pomagasz innym swoim biznesem. Możesz pisać normalnie, po ludzku, strumieniem myśli, które wypłyną prosto z Twojego serca. Czeka Cię piękna przygoda, w której wkroczysz na ścieżkę przekonywania swoich klientów z niezwykłą siłą.