Archetyp marki: Twórczyni/Odkrywca
Agnieszka ma ogromny talent do wydobywania piękna z klientów poprzez grafikę. Przez długi czas trzymała jednak swoje stawki na bezpiecznym, niskim poziomie. Choć jej klienci byli zachwyceni tym, co dla nich robi. Jej kreatywnością. Uważnością. Spokojem.
Powodów tego, że nie wierzyła w siebie, było wiele. Teksty na jej stronie były do wszystkich, ogólne, naszpikowane technicznym językiem, którego jej wymarzeni odbiorcy nie rozumieli ni w ząb. Grafika była przestarzała, bo Aga przy niskich stawkach nie miała czasu zająć się swoją stroną. Gdy w końcu poczuła, że czas na zmianę, początkowo szukała kogoś tylko do tekstów. Strategii w ogóle nie miała w głowie. Były też przyczyny mindsetowe.
Droga, jaką przeszłyśmy, prowadziła przez pełną strategię marki. Od określenia klienta i zbadania konkurencji, przez branding i strategię komunikacji, aż do ułożenia oferty i zaprojektowania odpowiednich dla Agnieszki lejków sprzedażowych. Trzymałam Agę za rękę, gdy podchodziła do profesjonalnej sesji zdjęciowej. Łagodnie prowadziłam ją przez sesje sanomentologiczne, które zdjęły z niej ciężar braku wiary. Więcej nie powiem.
Obecne teksty trafiają do serc odbiorców precyzyjnie, bo Aga odważyła się podczas naszej pracy opowiedzieć za konkretną grupą docelową. Treści budzą też typowe, silne, archetypowe emocje.
Dzięki temu Agnieszka mogła spokojnie postawić swoją nową stronę. Podczas pracy nad nią podkreślała, że z tym, co ode mnie otrzymała, pracuje jej się lekko i szybko. I wygodnie.
Podniosła też stawki. Dostosowała je do swojego obecnego poziomu umiejętności. Już nie są zaniżone.
Gdy odezwała się do mnie po jakimś czasie, usłyszałam tę samą, choć inną kobietę. Kobietę tak samo wrażliwą, wewnętrznie dobrą i mądrą. Lecz to był głos kobiety pewnej siebie i spełnionej.
CECHY MARKI:
Kobieca, intuicyjna, wrażliwa, spokojna, introspektywna, uważna.
TON MARKI:
Głęboki, uważny, opisowy, wizualny, bogaty w metafory, wrażliwy, refleksyjny
ZAKRES PRACY:
Księga Głosu Marki, teksty na stronę oraz dwie sesje sanomentologiczne.
PROJEKT:
Agnieszka Jagiełło-Skwark
Zobacz stronę przed…
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda strona po zmianach, najedź kursorem myszki na zdjęcie.
Jak podsumowała naszą współpracę Agnieszka?
„To nie jest zwykły strateg, którego można znaleźć wszędzie.”
„Szukałam osoby, która pomoże mi w stworzeniu tekstów na stronę, nie mogłam ruszyć dalej bez tego. Wiedziałam, czego chcę, ale miałam problem z wyrażeniem tego poprzez słowa, łatwiej jest mi poprzez obrazy, grafikę.
Gdy znalazłam Ciebie od razu poczułam, że chcę żebyś to ty stworzyła dla mnie teksty! Uświadomiłaś mi na szczęście że teksty to nie wszystko, potrzebowałam jeszcze strategii i tu również byłam pewna że zrobisz to dobrze, kieruję się zawsze intuicją i w tym przypadku widziałam zielone światło.
Spodziewałam się, że cel zostanie osiągnięty. Od samego początku widziałaś we mnie archetypy gdzie ja widziałam zupełnie inne. Na koniec wyszło inaczej niż myślałam, ale z korzyścią dla mnie, nie zdawałam sobie do końca sprawy co dane archetypy oznaczają i uparcie widziałam tylko je 🙂
W efekcie otrzymałam piękną Księgę Głosu Marki, Kompasy i teksty ale również wsparcie mentalne. Sesje z mindsetem były dla mnie bardzo ważne i nie wiem czy nie najważniejsze w tym momencie którym to zrobiłyśmy, brakowało mi tego. Czuję w Tobie wyjątkowość, nie jesteś zwykłym strategiem którego można znaleźć wszędzie. Tutaj można otrzymać znacznie więcej niż samą strategię i teksty. Ja otrzymałam dodatkowo potężną wiarę we mnie. Widzisz znacznie dalej, co sama Księga mi to pokazała i rozmowy z Tobą. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna, to uskrzydla bardzo i popycha do przodu 🙂
Bardzo zaskoczyła mnie forma w jakiej otrzymałam umowę. To było naprawdę wielkie zaskoczenie gdy zobaczyłam paczkę, potem ten list… wzruszenie bez granic! Cudo!
Kolejna rzecz to zadania jakie miałam do wykonania i masa pytań, ale to właśnie tutaj wszystko się zaczyna. Agnieszka dzięki naprawdę szczegółowym pytaniom otrzymuje wszystko co najważniejsze, by stworzyć skuteczną strategię, do tego używa sanomentologii o której wcześniej nie słyszałam. I ta metoda jest dla mnie wielkim odkryciem i zaskoczeniem!
Współpracę z Agnieszką polecam wszystkim osobom które szukają pomocy w stworzeniu strategii marki w sposób nietuzinkowy, Aga zadaje trafne pytania, dotykanych jest wiele tematów. Polecam tym, którzy chcą się zaskoczyć efektem końcowym. Dla mnie to był proces odkrywania siebie, cudowne doświadczenie, bo najważniejsze to być sobą, tak naprawdę pozwolić sobie na bycie sobą…”
Agnieszka Jagiełło-Skwark, Projektantka Stron Zgodnych z Duszą
Zobacz nowe teksty na stronie Agnieszki
Sprawdź inne moje projekty.
Twój Archetypowy Głos Marki sprawia, że stajesz się w pełni zrozumiała dla swoich klientów. Na uporządkowaniu swojego głosu i wyrażeniu go w tekście zarabiasz realne pieniądze!
Mam do Ciebie teraz proste pytanie.
Na co Ty się odważysz w swym biznesie?
Co boisz się zrobić? Co wstrzymuje Cię przed wolnością, o jakiej marzysz? Czego szukasz? Rozwiązanie Twoich zagwozdek może być właśnie na tej stronie.