Co dają Ci autentyczne teksty na stronie Twojej marki?

Sprawiają, że stajesz się niepodważalna.

Skończ wreszcie z udowadnianiem swojej wartości wciąż od nowa. Pokaż światu, co masz do powiedzenia raz a porządnie. Pozwól, że wykorzystam dla Ciebie moc archetypów i copywritingu sprzedażowego. To połączenie daje efekty, które z początku wydadzą Ci się nieprawdopodobne.

Zatrzymaj się na chwilę w pędzie codzienności i zadaj sobie proste pytanie.

Czy Twój biznes daje Ci wolność, o jakiej marzyłaś?

Prowadząc markę osobistą, masz częsty kontakt ze swoimi klientami. Nawet jeśli zatrudniasz kilku pracowników, jesteś w stanie obserwować, jak ludzie reagują na Twoją ofertę. Pomyśl, czy przypadkiem nie jest tak, że nie wszystko układa się po Twojej myśli? Które z poniższych zdań najbardziej z Tobą rezonuje?

Zarabiam zbyt mało, jak na ilość pracy, którą wkładam w pomaganie klientom. Biorąc pod uwagę to, co zrobiłam do tej pory, moja marka powinna zarabiać miliony. A tak nie jest.

Dostosowuję cenę swoich produktów i usług do tego, ile ktoś jest w stanie za nie zapłacić. Chętnie daję rabaty i zniżki, bo przecież każde zlecenie jest w obecnej sytuacji na wagę złota.

Pracuję od rana do nocy, zaniedbując bliskie mi osoby i swoje pasje. Nawet jeśli robię to, co kocham, w moim życiu brak równowagi i czasem jestem tym po prostu zmęczona.

Ludzie nie szanują mojego czasu. Spóźniają się z płatnościami i wywiązaniem się ze swoich deklaracji. Nie dostarczają materiałów na czas. Odpisują na maile pobieżnie i od niechcenia.

Mam czasem wrażenie, że mój biznes to skarbonka bez dna. Wydaję pieniądze na ZUS, podatki, reklamę, rozwój i utrzymanie, a poziom mojego życia wcale nie wzrasta.

Trudno mi przekonać klientów do zakupu na szerszą skalę. A wkładam w to ogrom energii. Wydaje mi się, że czegoś brak w mojej komunikacji. Lecz nie wiem, co to takiego.

A wiesz, że może być zupełnie inaczej?

Zmruż oczy. Otwórz serce.

Zobacz, co może się wydarzyć w niedalekiej przyszłości.

Osoby, które pytają o Twoją ofertę, świetnie pasują do wybranej grupy docelowej. Pracując z nimi, wzrastasz każdego dnia i nabierasz chęci do rozwijania swojej marki w nieskończoność.

Otrzymujesz entuzjastyczne opinie. Ludzie są zachwyceni Twoją pracą i podkreślają, jak zmieniłaś ich życie na lepsze. Doceniają niuanse Twojej osobowości i bardzo chętnie polecają Cię innym.

Klienci widzą w Tobie ekspertkę, jakiej od dawna szukali. Nie tylko wiedzą, ale i czują, że nikt nie pomoże im tak, jak Ty. Nie wyobrażają sobie nikogo innego na Twoim miejscu.

W każdym miesiącu widzisz coraz więcej osób, które tak bardzo pragną skorzystać z Twojej oferty, że Twoje stawki przestają mieć dla nich jakiekolwiek znaczenie.

Promieniejesz szczęściem i poczuciem spełnienia. Twój biznes nareszcie się kręci. Pieniądze spływają do Ciebie wartką strugą, a Ty masz coraz więcej wolnego czasu.

Masz w sobie siłę, jakiej od dawna nie czułaś. Zamiast wątpić, realizujesz kolejne cele biznesowe z dalece większą skutecznością, niż kiedykolwiek do tej pory.

Powiem Ci od razu.

Tak, to jest możliwe!

Lecz może nigdy nie nastąpić, jeśli nadal będziesz chować się przed klientami. Ludzie są obecnie bardzo wrażliwi na autentyczność. Wyczuwają fałsz i marketingowy bełkot na milę. I zbywają je pełnym pożałowania prychnięciem.
A to oznacza, że tylko Twoja osobowość jest w stanie poruszyć serca klientów z niespotykaną wcześniej mocą. Nawet jeśli na razie nie dostrzegasz w sobie absolutnie nic wyjątkowego.
Gdzie Twój charakter powinien być najbardziej widoczny? Na stronie Twojej marki. Bo to na nią prowadzi ścieżka klienta nieuchronnie i za każdym razem. To ona jest bijącym sercem Twojego biznesu. To ona przekonuje do Ciebie ludzi przez całą dobę.

Co pomoże Ci pokazać się światu?

Słowa. Ale nie zwykłe, byle jakie i powtarzalne słowa, które są tylko wypełniaczem kolejnych rubryk w szablonie strony.

To muszą być słowa głęboko przemyślane i porywające czytelników do działania swoją przenikliwością. Słowa empatyczne i silne, które płyną z głębokiej znajomości Twoich klientów, ich zmartwień i problemów. Marzeń, do których niechętnie się komukolwiek przyznają.

Słowa perswazyjne, rezonujące z nimi na poziomie świadomym i nieświadomym. Bo w każdym Twoim kliencie kryje się mały, złośliwy chochlik, który zabrania mu kupować to, co dla niego naprawdę dobre. I tego chochlika też trzeba przekonać.

Właśnie takie słowa powinny się znaleźć na Twojej stronie, byś wreszcie odetchnęła.

Jak powstają perswazyjne i unikalne teksty, które aż wibrują od energii Twojego charakteru?

To nie jest proces na jeden wieczór. Pracuję z Tobą spokojnie mniej więcej przez miesiąc.

01

Szczera rozmowa

Podczas całego procesu będziemy w regularnym kontakcie. Będziesz mogła odezwać się do mnie ze swoimi przemyśleniami. Na początku jestem po prostu ciekawa, w jakim momencie swojego biznesowego rozwoju do mnie przybywasz. Tu określamy, czy i jak mogę Ci pomóc.

02

Nudne formalności

Działam na zasadach partnerskich. Gdy obie uznamy, że chcemy ze sobą pracować, wysyłam Ci ważną przez tydzień ofertę z propozycją procesu współpracy i spodziewanymi efektami. Kiedy ją zaakceptujesz, otrzymasz umowę i fakturę zaliczkową. Po jej opłaceniu następuje rezerwacja terminu.

03

Porządny brief

Otrzymujesz listę pytań dotyczących klientów, oferty i jeszcze kilku czynników ekstremalnie ważnych w Twoim biznesie. Brief jest skonstruowany w taki sposób, by ułatwić Ci przekazanie założeń Twojej marki. Od tych informacji zależy, jak wiele przeszkód usuniemy z Twojej drogi na kolejnych etapach.

04

Księga Głosu Marki

Tak, dokładnie. Nie zajmuję się pisaniem tekstów dla osób, które nie mają ode mnie Księgi. Księga to kompletna usługa, z którą możesz się zapoznać, klikając przycisk na górnym pasku na tej stronie. Teksty to rozszerzenie usługi brandingu komunikacji. To dzięki niej treści, które tworzę, mają solidne i przemyślane podstawy. To z niej wynika ich moc i skuteczność.

05

Mocne teksty

Gdy wszystkie ustalenia mamy już za sobą, udaję się do mojej jaskini. Tam tworzę notatki i wstępne szkice Twoich tekstów. Później zbieram je i układam w przyjemnej do czytania formie. A potem? Czytam je i przekształcam tak długo, aż będą pulsować Twoimi archetypami, Twoim charakterem i Twoją unikalnością.

06

Etapy poprawkowe

Nie tylko ja mam szansę na poprawki. Gdy otrzymasz swoje teksty, masz 3 dni na to, by je poczuć, przeczytać bardzo wnikliwie i skomponować listę swoich przemyśleń na temat poszczególnych fragmentów. Bądź spokojna. Jestem otwarta na Twoje odczucia. W ciągu trzech kolejnych dni wprowadzę sugerowane zmiany i odpowiem na zadane pytania.

Czy to już koniec?

Nie. Sama znajomość swoich archetypów i skuteczne teksty archetypowe nie wystarczą, byś tworzyła markę w wybranych archetypach. Dlatego przy tworzeniu Księgi Głosu Marki otrzymasz ode mnie na swoją dalszą drogę cenny prezent.

Będzie to Archetypowy Kompas – praktyczny, cyfrowy przewodnik po archetypach Twojej marki. Możesz go pokazać kolejnym specjalistom, z którymi będziesz współpracować. Do tego jest to niewyczerpane źródło archetypowych inspiracji i wskazówek dla Twojego biznesu. To dzięki nim stworzysz markę, której słowa i czyny są absolutnie spójne, wyraziste i zrozumiałe dla otoczenia.

Podsumujmy.

Co konkretnie Ci oferuję?

To nie jest sam copywriting, bo żaden copywriter nie pozna Cię tak dobrze od podszewki.

To nie jest ino branding, bo skupiamy się na głosie marki, a brandingowiec zwykle nie pisze Twoich tekstów.

To nie jest tylko sprzedaż, tu zajmujemy się również osobowością marki.

To nie jest wyłącznie praca nad Twoim biznesem, bo wiele zmieni się także w Twoim spojrzeniu na rzeczywistość.

To połączenie wszystkich tych czynników. Co na tym zyskasz? Spójność i charyzmę – a co za tym idzie, będziesz budzić znacznie większe zaufanie, niż dotychczas. Skuteczność. I większą sprzedaż. Twoja firma ma w końcu przynosić Ci dochód i dziką radość.

Z nowymi tekstami Twoja marka nabiera życia.

Przyjrzyj się rezultatom współpracy z jedną z wyjątkowych kobiet, które do mnie trafiły. Swoją drogą z Agnieszką Czubak współpracujemy ze sobą przy różnych projektach. Jeśli potrzebujesz graficznego projektu archetypowej strony internetowej, możesz jej spokojnie zaufać.

Zadajesz sobie teraz jedno pytanie.

Czy to sprawdzi się w mojej branży?

Autentyczne Teksty na Stronę Marki pozwalają zbudować wizerunek empatycznej ekspertki. Dlatego są kluczowe dla kobiecych marek osobistych. Z tej usługi korzystają najczęściej coachki, mentorki, psycholożki, fotografki, architektki, projektantki… Jednym słowem kobiety pracujące w branży kreatywnej i szkoleniowej.

Nie zamykam się jednak wyłącznie na wskazane wyżej branże. Jeśli czujesz, że Autentyczne Teksty na Stronę Marki są dla Ciebie, odezwij się. Porozmawiamy o dalszych działaniach.

Zobacz, co powiedziała niesamowita ekspertka, której stronę widzisz powyżej, gdy zamknęłyśmy projekt.

„Nasza współpraca zaowocowała świetnymi tekstami, z których jestem dumna. ”.

Współpracowałam z Agnieszką już wcześniej przy projektach dla innych klientów – ona tworzyła dla nich teksty, a ja ubierałam je w układ graficzny na stronie www. Kiedy tylko wczytałam się w materiały dla jednej z klientek, przeżyłam olśnienie – miałam wrażenie, jakby stała przede mną i mówiła o swoim programie.

Agnieszka ma wyjątkowy dar wczuwania się w emocje odbiorców tekstów i dostosowuje się do nich – kiedy potrzeba tupnąć nogą, słowa aż kipią od emocji, a kiedy odbiorca pragnie poczuć spokój, koją i dają poczucie bezpieczeństwa. Praca z Agnieszką jest głębokim procesem – zadaje trafne pytania (zawsze w punkt) i w kontekście odpowiedzi daje strategiczną syntezę. Trafiłam do niej w momencie przełomowym – zmiana grupy odbiorców marki, zmiana oferty – Agnieszka doskonale za tym podążała.

Początkowo obawiałam się, czy moje teksty będą „moje” i czy będą poruszać emocje moich klientów. Miałam już za sobą jedną konsultację z copywriterem, jednak nie do końca trafioną – miałam poczucie, że specjalista projektuje swoje odczucia i nie interesują go potrzeby, emocje i motywacje odbiorców moich usług. Agnieszka stawia w centrum klientów i odbiorców marki. Spodziewałam się, że teksty stworzone dla mojej marki będą unikalne, autentyczne i wolne od utartych fraz (z racji pracy mam do czynienia z różnymi tekstami). Zaskoczył mnie sam proces zbierania informacji – uporządkowany, szczegółowy i dogłębny.

Nie spodziewałam się też, że jako założenie wybierzemy konkretny kierunek – moje początkowe założenia były inne, jednak okazały się tropem, który nie był spójny ze mną i z moimi klientkami. Niesamowitą siłą Agnieszki jest jej intuicja – tam, gdzie potrzeba, czyta między wierszami. To właśnie jedna z intuicyjnych wskazówek pomogła wybrać konkretny kierunek prac – była to najlepsza z możliwych decyzji.

Współpracę z Agnieszką zdecydowanie polecam wszystkim osobom, które są otwarte na głęboki proces pracy z własną marką, nie boją się zadawać pytań i wspólnie szukać odpowiedzi. Jej metoda pracy jest stworzona dla tych, którzy wierzą w etyczny marketing, szukają niszy biznesowej i fascynują się archetypami – uwierzcie mi, że w interpretacji Agnieszki są niesamowicie świeże i odkrywcze dla osób, które zajmują się brandingiem lub mają do czynienia z marketingiem. Sama Agnieszka emanuje ciepłem, spokojem i opanowaniem – kontakt z nią jest kojący. Jestem pewna, że docenią to w szczególny sposób osoby, które są WWO.

Nasza współpraca zaowocowała świetnymi tekstami, z których jestem dumna. Była wspaniałą przygodą, a rozmowy i nagrania o archetypach otworzyły mi oczy na wiele aspektów. Pod koniec pracy z tekstami czułam się umocniona – jest to jeden z talentów Agnieszki. Decyzja o współpracy z nią i powierzeniu jej swoich tekstów była jedną z najlepszych w tym roku

Agnieszka Czubak, strateżka marki i projektantka stron internetowych. Założycielka Asteri Studio

Kim jestem i dlaczego warto mi zaufać?

 

Jestem przedsiębiorczynią, kobietą, matką, partnerką, opiekunką trzech kotów. A także specjalistką od archetypowego brandingu i copywritingu sprzedażowego oraz autorką ponad 2000 tekstów biznesowych. Przez 11 lat pracowałam też w teatrze jako realizatorka dźwięku. To pozwoliło mi poznać z bliska tajniki wczuwania się w rolę i budowania atmosfery, co obecnie przenoszę do tekstów.

Pomagam kobietom zmieniać świat na lepsze mocą ich unikalnej osobowości. Nie jestem zainteresowana wmawianiem Ci, że masz być kimś innym. Patrzę na ludzi uważnie, a wysoka wrażliwość pomaga mi widzieć więcej i mocniej. Naturalnie dostrzegam w Tobie to, co pomoże Ci osiągnąć sukces. Chcę, byś mogła być sobą bardziej. I by zarabianie przychodziło Ci z większą niż dotąd łatwością.

 

Sprawdź jeszcze kilka moich projektów.

Pokazuję je czasem w formie case studies z dokładnym omówieniem. To świetna okazja, by bliżej przyjrzeć się procesowi współpracy i specyficznemu tokowi myślenia, który za nim stoi. Przy tym poznasz kolejne niezwykłe przedsiębiorczynie, które zdecydowały się mi zaufać.

Zastanawiasz się, czy to dobry czas na współpracę?

Swój Archetypowy Głos Marki poznaje tylko 12 do 24 kobiet w każdym roku.

W pracy 1:1 nie jestem fizycznie w stanie przeprowadzać przez ten proces nikogo więcej. Wiem dobrze, że należą Ci się mocne teksty sprzedażowe na Twojej stronie i wierni klienci, którzy będą chcieli wracać do Ciebie bez końca. Chcesz pracować z osobą, z którą łączą Cię podobne wartości. Bo gdyby nas nie łączyły, dawno uciekłabyś z tej strony, gwarantuję.

Lecz jeśli będziesz zwlekać zbyt długo, to pragnienie może się nie ziścić. Rezerwuję terminy tylko na najbliższe półrocze. I nie przyjmuję zleceń na ostatnią chwilę. Tu pracujemy spokojnie i głęboko, a nie w niezdrowej panice. Wzmacniamy Twoją markę na zewnątrz i od środka, byś w nadchodzących latach mogła działać skutecznie i pewnie.

Wystarczy tylko jedna wiadomość, by Twoja marka zyskała nieodparty urok.

Napisz mi, co od pewnego czasu chcesz zmienić w tekstach Twojej marki. Wyrzuć to z siebie, zamiast tłamsić te myśli w głowie i sercu, by zżerały Twoją energię. To jedyny taki mail, który pozwoli Ci spuścić parę, a jednocześnie rozpocznie piękną współpracę. Wyjdziesz z niej pełna mocy i bardziej świadoma siebie, niż kiedykolwiek.

7 + 9 =

Ta strona jest pod jednym względem całkiem przeciętna. Wykorzystuje do prawidłowego działania ciasteczka. Szczegóły na ich temat są w Polityce Prywatności. View more
OK