Czym w rzeczywistości jest

Twoja Księga Głosu Marki?

To mapa Twojego biznesu. Z zaznaczoną ścieżką, która prowadzi prosto do Twoich marzeń. By ją zdobyć, wkraczasz na drogę do samopoznania. Wiedzie ona przez chwile zwątpień, momenty ekscytacji i wzruszenia. Bo prócz głosu Twojej marki, wydobywamy z Ciebie odwagę do dzielenia się nim ze światem.

W biznesie bywa czasem tak.

Masz świetne produkty… i puste kieszenie.

Zobacz. Które zdania poniżej są Twoją prawdą?

Kupuję coraz to nowe kursy.

Każdy z nich obiecuje mi, że tym razem poznam sekret sukcesu. I tak, wiedzy w nich jest ogrom. Ale zupełnie nie wiem, jak poskładać ją w spójną całość.

Tworzę nowe produkty i usługi.

Ale zainteresowanie nimi jest dalekie od oczekiwanego. Inwestuję nawet w reklamę, ale nie przynosi mi ona zbyt wielu klientów.

Nie mam siły przebicia.

Żyję od klienta do klienta. A miało być tak pięknie! I nie jest. Dlaczego, do cholery, tak się dzieje? Przecież robię tak wiele!

Jestem uparcie podekscytowana swoim biznesem.

I staram się utrzymać ten stan, bo wiem, jak ważną rolę gra moje nastawienie. Ale coraz częściej głosik w mojej głowie mówi mi, że błądzę, że tak naprawdę nie wiem, co robię. Tkwi we mnie lęk, który usilnie odpycham.

Mówię do klientów serdecznie, z głębi duszy.

Dzielę się swoją ogromną wiedzą. Lecz chyba mnie nie rozumieją. Nie widzą wartości tego, co im daję. Wahają się. Tańczą wokół mnie. I w końcu kupują coś u mojej konkurencji.

Nie rozumiem, dlaczego innym się udaje, a mi nie.

Biorę udział w programach mentoringowych i coachingowych, które mają przynieść mi zyski. Ale efekty są śladowe. Więc stopniowo przestaję wierzyć, że moje marzenia mogą stać się rzeczywistością.

A gdyby tak

zdobyć klucz do Twoich marzeń finansowych?

Jak to jest, gdy masz go w ręku?

Z początku czujesz po prostu radość. Bo trzymasz w dłoniach krótką listę zadań do zrobienia, która prowadzi prosto do świetnie funkcjonującego biznesu.

Krok po kroku wykonujesz kolejne czynności z listy. Niektóre zajmują więcej czasu, inne mniej. Ale masz absolutną pewność, że wiesz, dokąd i jak zmierzasz.

Wiesz, gdzie zajrzeć, gdy zabraknie Ci inspiracji. Masz przy sobie niewyczerpywalne źródło natchnienia. Znasz oś, wokół której komunikujesz swą markę.

Twoje słowa zaczynają trafiać prosto do serc klientów. Nie potrafią Cię już zignorować. Dla nich to magia, dla Ciebie czysta wiedza, którą ćwiczysz w praktyce.

Budujesz swój biznes na głębszej idei. Na stabilnych podstawach, które upływ czasu tylko wzmacnia i pogłębia. Już nie błądzisz. Zmierzasz prosto do celu, jakim jest sprzedaż.

Tworzysz wokół siebie rosnące grono klientów i ambasadorów Twojej oferty. Przyciągasz ich z mocą. Wciągasz w swój niezwykły świat. I masz pełną świadomość, jak to zrobiłaś.

Znasz już

3 filary marek, które zarabiają krocie?

Te filary mają swoje nazwy. Branding, marketing i mindset. Brzmi angielsko? Już tłumaczę.

Branding to nie jest grafika. To stojąca za Twoją marką strategia komunikacji. W silnych markach grafika to wynik brandingu komunikacji. Jeśli najpierw nie ustalisz osobowości i strategii swojej marki, grafik stworzy Ci grafikę tylko ładną. Jeśli je ustalisz, stworzy strategiczną grafikę budzącą zaplanowane emocje.

Marketing to nie tylko reklama czy teksty. To również lejki sprzedażowe, które wciągają Twoich odbiorców w świat Twojej marki i prowadzą prosto do zakupu. Świetny marketing bez brandingu da Ci jednak tylko zasięg, a nie dochody, o jakich marzysz.

Mindset to angielskie słówko, które można luźno tłumaczyć na nasze nastawienie. I nie, nie chodzi o śpiewanie pod prysznicem „Jestem boska i zarabiam miliony dolarów!”. Chodzi o przełamanie blokad, które tkwią w Tobie od wczesnego dzieciństwa. Blokad, których jeszcze nie widzisz. Blokad, które zabierają Ci pieniądze!

Księga Głosu Marki

to z kolei nie tylko piękny dokument. To połączenie brandingu komunikacji z najważniejszym elementem marketingu i domieszką mindsetu. Nie jest tylko mapą biznesu, którą dostajesz na koniec. To unikalny na polskim rynku proces.

Proces, w którym odkryjemy to, za co ludzie Cię pokochają. I, jeśli zechcesz, Twoje blokady dotyczące zarabiania. W którym zrozumiesz, jak możesz wpływać na swoją sprzedaż i co Cię przed nią wstrzymuje. Proces, który wskaże Ci jasną drogę do Twoich finansowych marzeń.

Proces łagodny i namacalny, bo skupimy się na strategii marki. A wszystko inne wypłynie po drodze.

Proces, który jesteś w stanie przejść właśnie Ty. Tak, Ty, mówię o Tobie, nawet jeśli w siebie nie wierzysz! Przez który przeprowadzę Cię z empatią, wiedzą i uważnością.

Jak powstaje Księga Głosu Marki

krok po kroku?

01

Rozmowa o marzeniach

Gdy do mnie przychodzisz, Twój biznes już istnieje. Stoją przed nim konkretne wyzwania. Wiesz coś lub nie wiesz nic o swoich klientach. Na tym etapie ustalamy, czego potrzebujesz. Wtedy projektuję proces indywidualny właśnie dla Ciebie. Wokół osi, która jest niezmienna i niezbędna.

02

Przygotowania do drogi

Ten etap ma przygotować Cię do wypełnienia briefu. Nie prowadziłaś jeszcze badań rynku? Poprowadzę Cię przez nie. Nie robiłaś badania konkurencji? Pokażę Ci, jak je zrobić. To proste, gdy masz w ręku odpowiednie narzędzia i osobę, której możesz zadać dowolne pytania na ten temat.

03

Brief jako miejsce na chaos

Tutaj zbliżamy się do końca Twojej pracy. Brief zawiera wiele pytań, które pomogą Ci przekazać informacje o Twoim biznesie, Twoich klientach i konkurencji. A także o Tobie samej. Możesz tu pisać chaotycznie, to nie jest literatura. To miejsce, w którym wyrzucasz z siebie chaos. O to chodzi.

04

Archetypy Twojej marki

Jeszcze przed wypełnieniem briefu wypełniasz pogłębiony test archetypowy dostępny tylko dla moich klientek. Jednak żaden test nie wystarczy, by wybrać archetypy świadomie. Teraz wskazuję Ci, które archetypy wyrażasz naturalnie. Wybierasz spośród nich jeden lub dwa. Wtedy też daję Ci Kompas Archetypowy.

05

Tworzenie Księgi Głosu Marki

Zabieram się za tworzenie Twojej Księgi. Tak, ja ją piszę. Nie musisz poświęcać miesięcy, by sformułować spójne komunikaty kluczowe dla Twojej marki i opracować strategię. Oddaję Ci ją w terminie. Chwila, gdy trafia w Twoje ręce, to zawsze ogromne przeżycie. Bo właśnie wtedy widzisz siebie i swoją przyszłość jak na dłoni.

06

Ostatnie szlify

Zgłaszasz mi listę poprawek merytorycznych do Twojej Księgi Głosu Marki w ciągu 3 dni od jej otrzymania. Pochylam się nad tą listą z uwagą i czułością. Zwykle są to delikatne zmiany, bo Księga jest właśnie o Tobie, Twoim wyjątkowym biznesie, Twoich celach. To Twoja marka w przyszłości. I droga, którą przejdziesz, by ją stworzyć.

Twoja Księga Głosu Marki

otwiera drzwi do pisania tekstów na Twoją stronę i strony sprzedażowe.

Wpływa na Twoją biznesową grafikę i zdjęcia. Sprawia, że grafik i fotograf mogą działać strategiczne i budzić zaplanowane emocje. A nie tylko tworzyć dla Ciebie coś ładnego.

Ułatwia współpracę z każdym specjalistą od reklam, marketingu, copywritingu. Bo nie musisz przekazywać swoich założeń ponownie.

Najważniejsze jednak jest to, że Księga Głosu Marki to mapa z zaznaczoną ścieżką, która prowadzi wprost do Twoich marzeń.

Bez niej błądzisz na ślepo. Z nią – zmierzasz prosto do swoich celów.

Co zawiera Twoja

Księga Głosu Marki?

Misję marki

Czyli Twoją odpowiedź na pytanie co robisz i dlaczego to robisz.

Wizję marki

A właściwie trzy wizje niezbędne, by powiedzieć, do czego dążysz.

Wartości marki

I sposób, w jaki pokazać te wartości w Twoich działaniach i słowach.

Opis idealnego klienta

Cały dział na jego temat. Dlaczego nie kupuje? Jak sobie z tym poradzić?

Obietnicę marki

Strategicznie dobraną. Dopasujemy ją do Ciebie i  klienta idealnego.

Powody, by w nią wierzyć

Nie widzisz ich, bo nie patrzysz oczami klientów. A masz ich w sobie wiele.

Logiczną propozycję sprzedaży

Dla osób, które myślą, że kupują pod wpływem logiki.

Emocjonalną propozycję sprzedaży

Dla osób z emocjonalnym stylem zakupowym.

Szczegółową analizę konkurencji

Ty dajesz mi swoje wnioski, ja je pogłębiam. Pokazuję Ci luki, które Twoja konkurencja na pewno ma. Dokładnie te, które naturalnie możesz wypełnić swoją marką.

Strategię wyróżnienia Twojej marki

Bez niej zlewasz się z innymi markami z Twojej branży. Tak, Twoja osobowość jest ogromnym wyróżnikiem. Liczy się jednak to, jak ją wyrazisz, by różnica była wyraźnie widoczna.

Zestaw archetypowy, w którym chcesz działać

Wraz z omówieniem, jaką rolę pełni w Twoim biznesie każdy z wybranych archetypów. Z listą emocji, które budzisz w innych, gdy korzystasz z nich z pełną mocą.

Atrybuty unikalne dla Twojej marki

To lista cech, które opisują Twoją osobowość. To je warto pokazać w Twoich tekstach i fotografiach biznesowych. Pod nie dobierasz wszelkie aspekty wizualne Twojej marki.

Ton marki

Czyli sposób, w jaki zwracasz się do swoich odbiorców. Ton jest ważnym elementem budowania atmosfery wokół Twojego biznesu. Atmosfery, która przyciąga właśnie Twoich idealnych klientów.

Historię marki

osadzoną w Twoich archetypach. Archetypowe historie są świetnym przykładem tonu, jakiego używasz. Nigdy nie są tylko suchym zapisem faktów. Budzą ogromne emocje i ludzkie pragnienia.

Koło sprzedaży

Bo nie chodzi o to, by Twoi klienci kupowali u Ciebie raz i znikali za horyzontem. Tutaj znajdziesz najprostsze lejki sprzedażowe, które wdrożysz w swoim biznesie, by nareszcie przynosił Ci dochód.

Listę zadań do wykonania

Instrukcję krok po kroku, jak zamknąć lejki sprzedażowe w Twojej marce i zbudować swój autorytet. A także listę zadań, które będziesz wykonywać na co dzień w swojej marce, gdy już zbudujesz lejki.

Jak widzisz, otrzymujesz do rąk strategię i kompletną mapę Twoich komunikatów. To wokół nich warto budować teksty na stronę Twojej marki i strony sprzedażowe.

Bez porządnego brandingu walczysz o to, by mieć biznes lepszy, większy, tańszy niż Twoja konkurencja. Gdy masz branding, jesteś po prostu bardziej sobą, świadomie. A wtedy właśnie do Ciebie chcą przyjść klienci, o jakich marzysz.

Razem z Księgą otrzymasz ode mnie również

Kompasy Archetypowe

To praktyczne, cyfrowe przewodniki po archetypach Twojej marki.

Możesz je pokazać kolejnym specjalistom, z którymi będziesz pracować. Do tego są one niewyczerpanym źródłem archetypowych inspiracji i wskazówek dla Twojego biznesu.

To dzięki nim stworzysz markę, która budzi silne emocje zgodne z wybranymi archetypami. W połączeniu z Księgą Głosu Marki jest to pełen ekwipunek, jakiego potrzebujesz na dalszą drogę.

Co dzieje się potem?

Idziesz prostą ścieżką do Twoich marzeń.

Widzisz ją wyraźnie, wytyczoną pomiędzy ostępami zwątpień, w których gubiłaś się do tej pory. Nie, Twoja droga nie jest skończona. Ona zaczyna się właśnie w tej chwili! Stawiasz krok za krokiem, spokojnie. I docierasz do swojego celu. Zamiast kręcić się w kółko, nie zbliżając się do niego ani o jotę.

Spójrz, co powiedziała o naszej współpracy Kasia. Zamówiła u mnie Księgę Głosu Marki, teksty na stronę marki i treść na stronę sprzedażową.

„To jest takie moje, że wydaje się wręcz nieprawdopodobne.”

Trafiłam do Agnieszki, bo stanęłam przed wyzwaniem, jakim było stworzenie marki Bajośnianek od zera. Nie miałam konkretnej wizji. Nie wiedziałam do końca, czego tak naprawdę chcę, do jakich klientów i w jaki sposób mam mówić. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam nawet, że jest coś takiego jak archetypy. A sformułowanie Księga Głosu Marki brzmiało dla mnie magicznie.

Spodziewałam się tego, że otrzymam ładne, poprawne teksty na moją stronę, które jasno zakomunikują, czym są i na co pomagają Bajośnianki i jaki mam asortyment produktów oraz kilka wytycznych o czym i jak mam pisać do klientów. A dostałam zdecydowanie więcej 🙂

Po pierwsze ciepłe, pełne empatii i zrozumienia rozmowy uświadamiające mi, jaki fenomenalny produkt stworzyłam. Serio, zanim zaczęłam współpracę z Agnieszką, nie miałam pełnej świadomości tego, co mogą dać Bajośnianki moim klientom. Na pewno podświadomie wiedziałam. Ale dopiero Agnieszka pomogła mi to wyartykułować, ubrać w myśli i słowa, ale nie byle jakie słowa.

Po drugie moim najtrudniejszym zadaniem było wypełnienie briefu. Jednak mimo wielu obaw okazało się to całkiem przyjemnym zajęciem i co ciekawe, kiedy już miałam tzw. „wenę”, czy nazywając inaczej „flow” po prostu popłynęło… samo. I tak naprawdę na tym skończyła się moja praca. Resztę zrobiła Agnieszka.

Po trzecie to, co otrzymałam (Księga Głosu Marki, Archetypowe Kompasy, teksty na stronę WWW) to cudo. Czytam to jak piękną opowieść, podróż do świata fantazji. W każdej informacji, wskazówce, zdaniu widzę w wyobraźni jego zastosowanie w postach w social mediach, rozmowie z klientem czy na webinarach.

Wszystko jest do tego pięknie spójne. Przyznam, że sporo tego. Ale wiem, że będę to wprowadzała w życie stopniowo. Poza tym to jest takie moje, że wydaje się wręcz nieprawdopodobne.

Nie wiedziałam też, że w zakładce Kontakt można umieścić coś więcej niż dane teleadresowe. To, co tam znalazłam, jest niesamowite. Zresztą wszystkie treści do strony to spójna podróż do krainy wyobraźni.

Współpracę z Agnieszką polecam każdemu, kto czuje, intuicyjnie wie, że ma coś bardzo dobrego do zaoferowania i ważnego do zrobienia dla świata. Ale nie wie, jak tego dokonać. Śmiem twierdzić nawet, że lepiej jeszcze nie mieć dokładnej wizji, bo po współpracy z Agnieszką i tak na pewno ta pierwotna wizja się zmieni. Odkryjesz nowe oblicze samej/samego siebie.”

Katarzyna Fąka, autorka Bajośnianek, interaktywnych bajek o właściwościach teraputycznych

Kim jestem i dlaczego warto ze mną pracować?

Nazywam się Agnieszka Szczepanowska. Jestem strateżką komunikacji marki i specjalistką od copywritingu sprzedażowego.

Mam w sobie dualizm, łączę skrajności. Byłam laureatką Olimpiady Matematycznej. Napisałam ponad 2000 tekstów biznesowych. I pracowałam 11 lat w teatrze, poznając warsztat czołowych polskich aktorów. Co więc tu widzisz? Umysł ścisły, humanistyczny. Bardzo przydatna pozorna sprzeczność.

Gdy poznałam archetypy, zachwyciłam się tą koncepcją. Teoria używana jednocześnie w psychologii, coachingu i brandingu? Zrozumiała na poziomie podświadości? Rewelacja! Szybko okazało się jednak, że nikt nie uczy, jak pisać w archetypach. A to powodowało sporo trudności, gdy trzeba było przełożyć założenia brandingowe na teksty.

Właśnie dlatego stworzyłam Archetypowy Głos Marki. To połączenie solidnej wiedzy o ludzkich zachowaniach, intuicyjnego wyczucia i pełnej zaufania relacji, w której otwierasz się swobodnie. Skuteczna mieszanka archetypów, copywritingu, brandingu i prostej, życiowej mądrości. Coś, czego w Polsce nie było. Teraz jest. Działa pięknie i to całkowicie moja wina 🙂

 

Jesteś ciekawa efektów podjętej ze mną współpracy?

Księgi Głosu Marki znają tylko ich właścicielki i ich bliscy współpracownicy. Są tam zawarte sekrety skuteczności marek i ich unikalne drogi do realizacji marzeń. Drogi, które nie mają nic wspólnego z Twoją ścieżką.

Możesz jednak zobaczyć kilka przykładów tekstów, które tworzę na strony marek i strony sprzedażowe. To pozwoli Ci sprawdzić, czy odpowiada Ci ich poziom.

Pamiętaj przy tym, że każdy tekst piszę z inną energią, właściwą dla danej marki. Za każdym razem innym tonem i z wykorzystaniem technik właściwych właśnie dla niej.

Potrafię zmieniać kształty na czas pisania.

Wiem, jak wyrazić słowa, które będą Twoje.

Jak możesz zamówić Twoją Księgę Głosu Marki?

Po prostu do mnie napisz, mówiąc śmiało o swoich trudnościach i marzeniach finansowych. Przyjrzę się Twojej marce i zobaczę, czego potrzebujesz, by osiągnąć swoje cele. Tu znajdziesz trzy opcje, które proponuję najczęściej. Lecz mogę stworzyć dla Ciebie inną propozycję.

Księga Głosu Marki

Tę opcję wybierz, gdy chcesz zacząć naszą współpracę indywidualną od samej Księgi Głosu Marki. A teksty na stronę marki, strony sprzedażowe lub mentoring zamówić w późniejszym terminie.

Inwestycja 21 000 PLN

Lub 6 transz po 3500 PLN, jak wolisz.

Księga z Tekstami na Stronę Marki

Ta opcja jest dla Ciebie idealna, gdy chcesz od razu po naszej współpracy postawić stronę – bijące serce Twojej marki. A także wtedy, gdy masz już stronę, ale teksty na niej zwyczajnie nie działają.

Inwestuję od 26 100 PLN

Lub wybieram 6 transz od 4350 PLN

Wielkość inwestycji zależy od ilości podstron.

Księga i 3-miesięczny Mentoring

W Księdze znajdziesz wszystkie wskazówki, jak prowadzić Twoją markę. Lecz gdy chcesz, bym nauczyła Cię dodatkowo, jak pisać (np. treści do social media), projektuję dla Ciebie 3-miesięczny mentoring.

Inwestuję raz 33 000 PLN

Lub 6 transz po 5500 PLN

Pamiętaj. To nie jest wydatek. To inwestycja. Oszczędzasz sobie wydatków na kursy od czapy i szarpania się latami z rzeczywistością. Prowadzę Cię do tego, byś zarabiała na Twojej marce realne pieniądze.

Z kim pracuję?

By pomagać skutecznie, muszę być w pełni przekonana, że współpraca jest dobrą decyzją. Zarówno dla Ciebie, jak i dla mnie. Dlatego sprawdź, z jakimi markami pracuję z radością. A jakich nigdy na pokład nie przyjmuję.

Chętnie pracuję z:

  • Terapeutami i trenerami dowolnych umiejętności. Wierzę, że gramy do jednej bramki i pomagamy ludziom spełniać marzenia.

 

  • Osobami oferującymi usługi B2B i B2C, o ile Twoja oferta uzupełnia moją, a nie się z nią pokrywa. Do prowadzenia biznesu przydaje się pomoc różnych specjalistów, więc chętnie Was wspieram. A nawet polecam później moim klientom, jeśli widzę, że jesteś dla nich dobrym wyborem i Cię potrzebują.

 

  • Lekarzami, prawnikami i innymi specjalistami wykonującymi zawody zaufania publicznego. Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu możesz zaufać, jeśli chodzi o profesjonalizm. Trzymam dla Ciebie otwarte drzwi.

Nie przyjmuję zleceń od:

  • Osób z branży motywacyjnej i rozwojowej. Nie zapalam się do rozwoju bez dotarcia do celu. Ani do marek dających chwilowy lot.

 

  • Astrologów, numerologów, specjalistów human design, wróżek, tarocistów, coachów duchowych i energetycznych. Bo w to nie wierzę. Jeśli zajmujesz się którąś z tych dziedzin, poszukaj osoby, która ma wspólny z Tobą światopogląd i zapali się do projektu.

 

  • Bezpośredniej konkurencji. Tak, zdarza mi się otrzymać takie zapytanie. Wyjątek stanowią sanomentolodzy, którzy uczyli się ode mnie lub twórcy metody. Oni mają ode mnie pełne wsparcie, więc daję im i taką możliwość.

Nie mam najmniejszej intencji, by namawiać Cię tu albo zniechęcać.

Może być tak, że chcesz nadal błądzić. Niech zarabianie poczeka na lepsze lata.

Mówię to brutalnie i wprost. Bo sama błądziłam, nim stałam się strategiem. I wiele bym dała, by ktoś powiedział mi znacznie szybciej, że najpierw trzeba zaprojektować drogę do celu pod okiem specjalisty. Przy całej mojej wrażliwości mam twardy tyłek. Zniosłabym to. A kręcenia się w kółko nie znosiłam zbyt dobrze.

Każdy kurs obiecywał mi podróż po złote runo. Ale żaden nie pomógł mi uporządkować sprzedaży i komunikacji u podstaw. Nikt nie powiedział mi, jak naprawdę działa ludzki mózg przy zakupie. Musiałam składać tę wiedzę ze szczątków.

Kosztowało mnie to kilka lat życia w niepewności i dobre kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Mogę Ci tego oszczędzić.

Lecz tylko wtedy, gdy odważysz się odsłonić przede mną wszystkie czułe punkty Twojej marki. Tylko wtedy, gdy czujesz, że chcesz uporządkować komunikację i sprzedaż właśnie ze mną. Dopiero potem mogę się zająć tekstami na Twoją stronę lub strony sprzedażowe.

Ty już wiesz, czego chcesz. Czujesz to, intuicyjnie. A intuicja daje nam odpowiedź od razu. Logika potrafi tylko racjonalizować.

Więc teraz działaj. Dokładnie w tej chwili decydujesz, jak ma wyglądać Twoja przyszłość.

Wystarczy kliknąć krzyżyk i zamknąć tę stronę, by krążyć dalej bez mapy.

Wystarczy tylko napisać, by zacząć piękną podróż wgłąb siebie. Podróż, która pokaże Ci Twoją własną drogę do marzeń.

Co wybierasz?

11 + 9 =