Katarzyna Fąka
Autorka Bajośnianek, czyli interaktywnych bajek terapeutycznych z pogranicza jawy i snu
Archetyp marki: Niewinna/Mag
Kasia przyszła do mnie „tylko na konsultację”. Napisała landing page’a zgodnie ze wskazówkami pewnego eksperta. Ale czuła, że ten tekst nie jest jej. Był agresywny, a Kasia jest zaprzeczeniem agresji. Jest synonimem ciepła i spokoju. Miała też wrażenie, że napisany tekst nie pokazuje rzeczywistej wartości jej produktu. Krótko mówiąc – czuła się z tym tekstem źle.
Wzięłam ten tekst na tapet. Nie, to nie było tak, że w ramach samej konsultacji napisałam go od nowa. Pokazałam Kasi, jak przestawić pewne sekcje, jak postawić napisane zdania na głowie, by z agresywnych zmieniły się w empatyczne. Krok po kroku pokazałam jej, jak ułożyć te klocki na nowo. Przy każdym kroku tłumaczyłam, co dzieje się w głowie czytelnika, gdy widzi jedną i drugą wersję.
W ten sposób, wprowadzając drobne zmiany, Kasia nagle miała w ręku tekst, który był całkowicie jej. Ciepły, dobry, miły i łagodny. A jednocześnie pokazujący wartość produktu i trafiający do serc osób, które jej potrzebują.
A potem? To już wynikało. Kasia powierzyła mi stworzenie Księgi Głosu Marki dla Bajośnianek. I tekstów na stronę oraz landing page sprzedający jej droższą ofertę pracy indywidualnej.
Tak powstała marka, która zaprasza swoich klientów w świat wyobraźni. Marka, w której postacie z Bajośnianek mówią swoim głosem. Marka, w której chcesz się zanurzyć, gdy potrzebujesz łagodności i jednocześnie niesamowitych efektów, jakie Bajośnianki dają. Marka, jakiej nikt inny nie ma, bo jest nasycona osobowością Kasi. A tego nie da się podrobić.
Sama się wzruszam, gdy na nią patrzę. No zobacz.
CECHY MARKI:
Uważna, ciepła, optymistyczna, intuicyjna, harmonijna, przekorna.
TON MARKI:
Baśniowy, zagadkowy, prosty, ciepły, lekki, optymistyczny.
ZAKRES PRACY:
Seria konsultacji, Księga Głosu Marki, teksty na stronę główną, do zakładki O autorce, Sklep, Kontakt, treść jednej ze stron sprzedażowych, która jest jednocześnie opisem usługi.
PROJEKT:
Katarzyna Fąka
Zobacz stronę przed…
Jeśli chcesz zobaczyć, jak zmieniła się strona, najedź kursorem myszki na zdjęcie.
Jak podsumowała naszą współpracę Kasia?
„To jest takie moje, że wydaje się wręcz nieprawdopodobne.”
„Trafiłam do Agnieszki, bo stanęłam przed wyzwaniem, jakim było stworzenie marki Bajośnianek od zera. Nie miałam konkretnej wizji. Nie wiedziałam do końca, czego tak naprawdę chcę, do jakich klientów i w jaki sposób mam mówić. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam nawet, że jest coś takiego jak archetypy. A sformułowanie Księga Głosu Marki brzmiało dla mnie magicznie.
Spodziewałam się tego, że otrzymam ładne, poprawne teksty na moją stronę, które jasno zakomunikują, czym są i na co pomagają Bajośnianki i jaki mam asortyment produktów oraz kilka wytycznych o czym i jak mam pisać do klientów. A dostałam zdecydowanie więcej 🙂
Po pierwsze ciepłe, pełne empatii i zrozumienia rozmowy uświadamiające mi, jaki fenomenalny produkt stworzyłam. Serio, zanim zaczęłam współpracę z Agnieszką, nie miałam pełnej świadomości tego, co mogą dać Bajośnianki moim klientom. Na pewno podświadomie wiedziałam. Ale dopiero Agnieszka pomogła mi to wyartykułować, ubrać w myśli i słowa, ale nie byle jakie słowa.
Po drugie moim najtrudniejszym zadaniem było wypełnienie briefu. Jednak mimo wielu obaw okazało się to całkiem przyjemnym zajęciem i co ciekawe, kiedy już miałam tzw. „wenę”, czy nazywając inaczej „flow” po prostu popłynęło… samo. I tak naprawdę na tym skończyła się moja praca. Resztę zrobiła Agnieszka.
Po trzecie to, co otrzymałam (Księga Głosu Marki, Archetypowe Kompasy, teksty na stronę WWW) to cudo. Czytam to jak piękną opowieść, podróż do świata fantazji. W każdej informacji, wskazówce, zdaniu widzę w wyobraźni jego zastosowanie w postach w social mediach, rozmowie z klientem czy na webinarach.
Wszystko jest do tego pięknie spójne. Przyznam, że sporo tego. Ale wiem, że będę to wprowadzała w życie stopniowo. Poza tym to jest takie moje, że wydaje się wręcz nieprawdopodobne.
Nie wiedziałam też, że w zakładce Kontakt można umieścić coś więcej niż dane teleadresowe. To, co tam znalazłam, jest niesamowite. Zresztą wszystkie treści do strony to spójna podróż do krainy wyobraźni.
Współpracę z Agnieszką polecam każdemu, kto czuje, intuicyjnie wie, że ma coś bardzo dobrego do zaoferowania i ważnego do zrobienia dla świata. Ale nie wie, jak tego dokonać. Śmiem twierdzić nawet, że lepiej jeszcze nie mieć dokładnej wizji, bo po współpracy z Agnieszką i tak na pewno ta pierwotna wizja się zmieni. Odkryjesz nowe oblicze samej/samego siebie.”
Katarzyna Fąka, autorka Bajośnianek
Zobacz nowe teksty na stronie Kasi
Sprawdź inne moje projekty.
Twój Archetypowy Głos Marki to Twój głos wyrażony przez specjalistkę od sprzedaży słowem, której naprawdę zależy na Twoim sukcesie. Sięgnij po niego, gdy chcesz jasno określić niesamowitą wartość swoich produktów lub usług. I przyciągać z ogromną mocą osoby, którym Twoja oferta może pomóc.
Jesteś w podobnej sytuacji?
Chcesz pokazać światu nowy produkt?
Słowa mają moc zdobywania serc klientów i otwierania ich portfeli. Zwłaszcza wtedy, gdy po przeczytaniu ich Twoi klienci wiedzą, że zyskają na tym więcej niż wydadzą ze swojej kieszeni. Opowiedz mi o swojej ofercie. Powiedz, co Ci się marzy. Pomogę Ci zatrzeć granice między marzeniami a jawą. I zacząć żyć Twoim marzeniem, a nie tylko za nim tęsknić.