Nazywam się
Agnieszka Szczepanowska
Pomagam budować pełne wyrazu marki z najskrytszych marzeń moich klientek. Jestem strategiem marki i specjalistką od copywritingu sprzedażowego. Nieodmiennie fascynuje mnie, jak niesamowicie te dziedziny wpływają na naszą pewność siebie, czytelność, spójność i sprawczość.
Skutecznie przekonuję do moich klientek ich klientów, głęboko z nimi empatyzując i stawiając ich w centrum zainteresowania marki. Wspieram też kobiety w radzeniu sobie z blokadami przed zarabianiem naprawdę dobrych pieniędzy jako sanoterapeuta i sanomentolog.
Dlaczego dzielę się słowami, zamiast pisać je tylko na własne potrzeby?
Mogłabym przecież stworzyć biznes wyłącznie produktowy, rozkręcić go i żyć jak pączek w maśle, odcinając tylko kupony. Wiem, jak sprzedawać. A i tak uparcie zapraszam do siebie inne kobiety i pomagam im tworzyć ich marki osobiste.
Jaki jest powód? Wyznaję babską solidarność. Wpienia mnie, że kobiety wciąż zarabiają mniej, choć starają się bardziej. Uwielbiam odkrywać w nich to, czego same jeszcze nie dostrzegają. Pokazuję im ich wartość jak na dłoni, co sprawia, że nie wątpią w siebie już nigdy. W ten sposób mogę zmieniać świat na lepsze na masową skalę i wszyscy na tym korzystają.
Moim marzeniem jest odcisnąć pozytywny ślad na tej ziemi. Skoro mogę to zrobić słowami, proszę bardzo. My, kobiety, razem możemy wywołać zmianę, która odbije się szerokim echem. Każda z nas w ramach własnej specjalizacji.
Co łączy wszystkie moje klientki?
5 wartości, które wyznaczają kierunek naszych działań.
Dzięki nim jesteśmy w stanie wydobyć z siebie nieprzebrane pokłady biznesowej kreatywności.
Głębia
Płytkie myślenie, puste oferty i słowa bez znaczenia nam nie odpowiadają. Zawsze patrzymy głębiej.
Autentyczność
Wierzymy, że każda kobieta nosi w sobie niezwykły dar. Pokazujemy go światu całkowicie bezwstydnie.
Wolność
Odrzucamy męski typ biznesu i stare wzorce myślenia. Chcemy być w swojej marce spełnione i wolne.
Intuicja
Ufamy swojej intuicji i nasłuchujemy jej podszeptów. Wiemy, że jest cennym darem, który prowadzi nas do prawdy szybciej, niż sama logika.
Marzenia
Nasze i naszych klientów. To one są siłą napędową naszych biznesów. Uczymy się je cenić i realizować w sposób powtarzalny i pewny.
Sprawdź jak przygotować swój umysł do pracy nad biznesem.
Obejrzyj webinar „Kto tu rządzi? Logika a podświadomość w biznesie.”. Zobacz, dlaczego metody pracy z blokadami i przekonaniami, które wybierałaś do tej pory, zwyczajnie nie działały. Poznaj mroczne sekrety tej branży. I naucz się wybierać metodę pracy mindsetowej idealną pod Twoje cele.
Jak powstał Archetypowy Głos Marki?
To była seria magicznych zdarzeń, które miały miejsce, gdy byłam na to gotowa. Piszę od dziecka, to nie był problem. Ale własny biznes to stan umysłu, a kiedyś byłam typowym etatowcem. Coraz bardziej zgaszonym, sfrustrowanym, podskakującym nerwowymi szarpnięciami, lecz na ogół cichym i posłusznym.
Wybór studiów? Masz ścisły umysł, jesteś laureatką Olimpiady Matematycznej, masz duszę muzyka, bo grałaś kiedyś na pianinie, trochę śpiewasz. No to idź na reżyserię dźwięku. Świetnie Ci będzie wśród sprzętu. Prawda? Nieprawda. Bzdura. Męczyłam się na uczelni, a potem po prostu cicho wykonywałam obowiązki w teatrze, flow łapiąc tylko podczas premier. Wykorzystanie własnego potencjału? 5%. Motywacja do rozwoju w tym kierunku? Wymuszona. Zawód? Męski. A to miało swoje konsekwencje. Pomysły? Ignorowane. Wróć do szeregu, nie wychylaj się.
Któregoś dnia zaproponowano mi coś, co miało zamknąć mnie w klatce i założyć kaganiec na buzię już ostatecznie. Zobaczyłam wtedy siebie jakby z zewnątrz. Widziałam, jak wstaję i składam wypowiedzenie tu i teraz. Na miękkich nogach, ale z wyprostowanymi plecami, podeszłam do drzwi i zamknęłam je za sobą raz na zawsze. Nabrałam powietrza w płuca i ryknęłam na całe gardło „Freeeeeeedooooooom”! Mój krzyk odbił się echem między blokami jednej z warszawskich dzielnic na cichej już o tej porze ulicy. Nie wiedziałam jeszcze dokładnie, dokąd zmierzam. Ale czułam niezachwianą pewność, że robię dobrze.
Miałam trochę oszczędności, które pozwoliły mi nie przyjmować od razu pierwszej lepszej propozycji. Mogłam zostać analitykiem biznesowym, zarabiać na podnajmie lub kontynuować zawód wyuczony. Żadna z tych dróg nic by nie zmieniła.
Po trzech tygodniach leżenia na dywanie i gapienia się w słońce sięgnęłam po komputer, by porobić w końcu coś wartościowego. Kurs copywritingu sam przyszedł. Nie wiem skąd. Nigdy go nie szukałam. Szybko okazało się, że mam do tego talent i słowami zwiększam sprzedaż zupełnie odruchowo. Zarabiałam coraz więcej, słyszałam wyrazy wdzięczności, działa się magia. Inwestowałam w coraz droższe szkolenia, bo tak, to mnie kręciło. Tego chciałam się uczyć i to od najlepszych.
Ale dopiero odkrycie archetypów sprawiło, że polscy nauczyciele przestali mi wystarczać. Zaczęłam drążyć ten koncept, szukając jego korzeni po całym świecie. Stopniowo wszystkie elementy mojego życia zaczęły składać się w całość. Pomysły na biznes, terapia, którą przeszłam z powodzeniem wiele lat temu, zainteresowanie psychologią, nauka o budowaniu marki osobistej, teatr, muzyka, wysoka wrażliwość, branding, copywriting… Mój własny charakter, ze wszystkimi jego cieniami i blaskami.
Dotarłam do źródeł archetypowego brandingu oczyszczonych z interpretacji poszczególnych ekspertów (zbyt często archetypy traktuje się płytko i wtórnie). Zaczęłam sięgać po niemożliwe rezultaty. Dla postronnych osób to wyglądało jak czary, bo tłumaczenie całego procesu krok po kroku zajęłoby zbyt wiele czasu. A sanomentologia? Ona była naturalnym tego procesu uzupełnieniem.
Tak narodził się Archetypowy Głos Marki, który jest połączeniem rozwijanej od wieków wiedzy o ludzkiej podświadomości i nowoczesnego podejścia do marketingu. Dziś oferuję go Tobie. Ty decydujesz, czy i jak z niego skorzystasz.
W pracy z klientkami i rozwijaniu biznesów wykorzystuję moje
Talenty Gallupa
Maksymalistka
(Maximizer)
Biorę to, co dobre i czynię z tego rewelacyjne. Mam wielkie marzenia i plany. Naturalnie dostrzegam w ludziach ich mocne strony. Jestem dokładna i precyzyjna.
Bliskość
(Relator)
Znajduję ogromną satysfakcję w pracy z innymi kobietami. Pracując ze mną, nie czujesz sztucznego dystansu. Buduję relacje długoterminowe.
Wizjonerka
(Futuristic)
Skupiam moją uwagę na tym, co możesz osiągnąć w najbliższych miesiącach i latach. Potrafię zobaczyć to w detalach i ułatwić Ci realizację Twojej wizji.
Strateg
(Strategic)
Z miejsca widzę drogę dojścia do celu. Łatwo określam przeszkody, jakie mogą się pojawić i płynnie znajduję dla nich skuteczne rozwiązania. Rozkładam trudne zadania na łatwe do zrobienia kroki.
Współzależność
(Connectedness)
Nie wierzę w przypadki. Wiem, że wszystko jest ze sobą połączone. Buduję mosty między moimi klientkami a ich grupami docelowymi. Pomagam im spojrzeć na swój biznes z szerszej perspektywy.
Empatia
(Empathy)
Wyczuwam nastroje innych ludzi nawet na odległość. Z łatwością wyrażam emocje i pomagam je wyrazić innym. Podczas naszej współpracy będziesz się czuła rozumiana na głębokim poziomie.
Chcesz usłyszeć mój głos?
Dobrze się składa, bo prowadzę podcast, w którym odkrywam przed Tobą tajniki archetypów marki, brandingu i psychologii sprzedaży. Możesz go posłuchać przy każdym artykule w Studni Wiedzy. Ostatni odcinek znajdziesz poniżej. Do usłyszenia!
Kim jestem prywatnie?
Kaszubką z urodzenia z równą proporcją krwi góralskiej w żyłach. To dlatego zawsze trafiam słowem w punkt, ale robię znacznie więcej, niż mówię. Mamą cudownej córki. Partnerką genialnego mężczyzny. Osobą wysoko wrażliwą, co pozwala mi dostrzegać niuanse biznesów i życia.
Piszę otoczona kotami, które są zwykle pierwszymi słuchaczami moich tekstów. Nie znoszę i nie noszę garsonek, bo nie lubię. Zresztą mało to praktyczne podczas jazdy na rowerze, wyprawy w góry czy spaceru nad morzem i w lesie.
Pasjonatką psychologii i neurobiologii z niezłym słuchem muzycznym. Regeneruję się, słuchając sesji sanomentologicznych lub wędrując w naturze. Jestem też typową sensualistką, która dotyka kory drzew, zanurza dłonie w piasek i może godzinę słuchać pomruków burzy. A jednocześnie kimś, kto zręcznie tańczy ze słowami w sytuacjach konfliktowych i nawet w nich szuka rozwiązań win-win.
Kobietą i przedsiębiorczynią, która na słowo „niemożliwe” reaguje tylko ciepłym, lekko kpiącym uśmiechem. Gdyby tak ludzie wiedzieli, jaki potencjał kryje się w ich sercach i umysłach, dawno wyrzuciliby ten wyraz ze słownika.
Zrealizuj ze mną naprawdę szalone marzenia.
Wyraź je jasno i otwarcie. Kompromisowe życie prowadzi wyłącznie do frustracji. Stwórz markę, która będzie Twoim środkiem do celu. Archetypowy Głos Marki wesprze Cię w tym i wyraźnie przyspieszy Twą podróż.