Paulina Wielewicka

Fotografka tworząca emocjonalne portrety dla wrażliwych kobiet

Archetypy marki: Kochanka/Niewinna/Twórczyni

Paulina przyszła do mnie, gdy zaczynała zastanawiać się nad stworzeniem marki z prawdziwego zdarzenia i wypuszczeniem własnej strony. Ta czarodziejska istota od dawna robiła to, co kocha. Wiedziała, z jakimi klientkami najlepiej jej się pracuje. Miała doskonale wypracowany warsztat. Tworzyła zdjęcia, w których widać było głębię, emocje i piękno. Nie wiedziała jednak, jak o tym mówić.

Przeprowadziłam ją przez proces ustalania niszy i badania rynku. Krok po kroku odsłaniałam przed nią kolejne elementy brandingowe, dzięki którym jej marka z wolna nabierała kolorów i kształtów. Zadawałam pytania porcjami, spokojnie czekałam na odpowiedź.

Przy tej współpracy niezwykle ważne było określenie większej idei stojącej za marką. I ta idea już tam była. Tkwiła głęboko, schowana między jej własnymi słowami pełnymi czułości i wrażliwości – bo właśnie przez ten pryzmat Paulina postrzega kobiety, które do niej przychodzą.

Z naszych rozmów wyłoniła się marka, która pomaga kobietom dostrzec swoje piękno i pokochać siebie w efekcie. Marka skupiona na tworzeniu zdjęć dla kobiet z branż kreatywnych. Marka fotografki, która patrzy na ludzi z tak bezbrzeżnym zachwytem, że nie ma najmniejszej intencji ich zmieniać. Przejrzenie się w oczach i obiektywie Pauliny to niezwykłe przeżycie, doświadczyłam tego na własnej skórze. Właśnie ona wykonała zdjęcia na moją stronę.

Gdy Paulina otrzymała swoją Księgę Głosu Marki i teksty, po miesiącu rzuciła pracę na etacie i skupiła się na własnej działalności. Nabrała wiatru w skrzydła. Ktoś w końcu i jej pokazał piękno, jakie w sobie nosi. Piękno wewnętrzne, które daje innym kobietom niezwykłą pewność siebie. I pozwala wyrazić siebie nawet wtedy, gdy do modelki daleko nam jak stąd do innych galaktyk.

Co najlepsze, Paulina osiągnęła swój pierwszy cel finansowy jeszcze zanim jej strona ujrzała światło dzienne. Sama świadomość siebie, płynąca z Księgi Głosu Marki i tekstów na stronę, pozwoliła jej podnieść stawki i przekroczyć mistyczną barierę przychodów. Dokładnie tę, która przed naszą współpracą wydawała jej się nieosiągalna.

Paulina zamówiła też sanomentologiczną sesję na prokrastynację. A wtedy przed skutecznym działaniem już nic nie mogło jej powstrzymać. Sesje z Pauliną serdecznie polecam. To cudowna istota i z dumą mówię, że to ona jest fotografką mojej marki 🙂

CECHY MARKI:
Optymistyczna, naturalna, sensualna, empatyczna, emocjonalna.

TON MARKI:
Szczery, ciepły, czuły, pełen pasji, bogaty w przymiotniki nawiązujące do zmysłów.

ZAKRES PRACY:
Księga Głosu Marki, teksty na stronę główną, do zakładki O mnie, Oferta, Portfolio, FAQ, Kontakt, seria konsultacji, sesja sanomentologiczna.

PROJEKT:
Paulina Wielewicka

Co mówi Paulina o naszej współpracy?

„Nie spodziewałam się, że dostanę aż tyle!”

„Zanim przyszłam do Ciebie, latami zbierałam się do napisania tekstów na stronę. Hosting i domenę stworzyłam nawet sama. Jednak nie wypełniłam jej nawet krótkimi tekstami. A to spowodowało, że przez 2 kolejne lata opłacałam domenę na pusto.

Przez mój własny perfekcjonizm wyzwaniem było dla mnie choćby napisanie tekstu do zakładki „O mnie”. Problemem było określenie się. Niby wiedziałam, do czego chcę dążyć w mojej fotografii, jednak to za bardzo mi się rozmywało. Zwłaszcza gdy próbowałam to spisać. Zazdrościłam lekko tym, którzy tak jasno piszą, czym się zajmują. Mam na koncie nawet mały kurs pisania, który przerobiłam i z którym nie ruszyłam się naprzód choćby trochę.

Po współpracy z Tobą… Nie spodziewałam się, że dostanę aż tyle!

Teksty naprawdę przemyślane i wychodzące ode mnie. Pamiętam, jak w chwili zwątpienia w obranie jakiejś drogi Ty mnie prostowałaś i czułaś szybciej, że coś jest mniej „moje” i wtedy czułam momenty ulgi. Świetnie wyczułaś to, że nie chcę wprost prowadzić sprzedaży i sama nie jestem sprzedażowa 😀

Na pewno nie spodziewałam się, że tekstów od Ciebie będę miała tak dużo. W mojej głowie opis mnie i mojej historii to zaledwie dwa akapity, a dostałam tego wiele, wiele więcej. I co najważniejsze, wszystko skrojone pode mnie.

Ja to tak szanuję i za każdym razem czuję lekkość. W końcu!

Super jest, że podchodzisz do usługi brandingu i pisania tekstów kompleksowo, nie zostawiłaś mnie samej z moim cennikiem, mobilizując do podniesienia cen. Jestem super zaskoczona tym, że ten test archetypu wydobył to, co czułam. I na tej podstawie poszłyśmy dalej w branding.

Kocham pdfy od Ciebie z Księgą Głosu i moimi archetypami. Przed przystąpieniem do pisania mogę wprowadzić się w nastrój i wczuć w moją markę, w chwili gdy mam wątpliwości, szybko zyskuję spokój i wracam na tory. Wiem, do kogo piszę, wiem, jakich zwrotów użyć. Znam mojego klienta docelowego.

Na pewno polecę współpracę z Tobą osobom, które są maksymalistami, a przez to często perfekcjonistami. Które same się blokują, czy wręcz sabotują swój rozwój i możliwość działania i zabraniania.

Ja latami gromadziłam materiały na temat własnej marki. A wystarczyło poznać Ciebie, Aga, żeby w kilka tygodni pracy zebrać to, co tak naprawdę jest we mnie, moim doświadczeniu, klientach. I stworzyć skrojony na miarę fundament mojej marki.

Dzięki Tobie ja teraz będę zarabiać! Jestem transparentna dla samej siebie. Zaplecze, jakie dostałam od Ciebie w połączeniu z moimi działaniami w fotografii wynosi mnie na poziom wyżej w biznesie, jestem mocniejsza.

Jestem określona.”

Paulina Wielewicka, fotografka tworząca emocjonalne portrety dla wrażliwych kobiet

Zobacz nowe teksty na stronie Pauliny

Co zmienił w biznesie Pauliny Wielewickiej

Archetypowy Głos Marki?

Dzięki tym wynikom Paulina mogła opuścić pracę etatową definitywnie. A to cieszy mnie chyba najbardziej 🙂

%

dopasowania

klientów do wybranej grupy docelowej.

%

zapytań o ofertę

której wartość jest nareszcie widoczna.

%

większy przychód

i większe możliwości rozwoju marki.

Sprawdź inne moje projekty.

Twój Archetypowy Głos Marki to piękny proces powstały z połączenia archetypowego brandingu i copywritingu sprzedażowego. Pozwala Ci dostrzec w końcu piękno, jakie Ty wnosisz w życie innych ludzi. Zbudować markę, która chwyta za serca Twoich idealnych klientów. I wyrazić ją poprzez starannie dobrane słowa przepełnione mocą Twojej osobowości.

Już czas, byś spojrzała na swój biznes z czułością.

Chcesz stworzyć markę? Potrzebujesz tekstów na nową stronę?

Chętnie Ci w tym pomogę. Zajrzyj nad Ocean Możliwości, bo tak nazywam moją ofertę. Przeczytasz tam, co dokładnie dostała Paulina w ramach Księgi Głosu Marki i tekstów.

Odpowiednie słowa zawsze wynikają z uporządkowanych myśli. Daj mi znać, co myślisz teraz o swoim biznesie. I pozwól, że pomogę Ci stworzyć z chaosu marzeń, lęków i nadziei markę, jakiej na rynku jeszcze nie ma.