Zapisz się na listę oczekujących na kurs Sekrety Marki.
Planowana premiera: początek 2025
Przewidywana cena: 4000-5000 zł (dostępne raty 10×0%)
Szkoleń z budowania marki znajdziesz w internecie tysiące. Lecz jeśli masz już jakieś na koncie, wiesz dobrze, że zwykle wyłącznie Cię blokują.
Tak, budowa marki nie jest łatwym zadaniem. Lecz kurs ma Ci to zadanie ułatwić, nie utrudnić. Tymczasem większość twórców takich kursów skupia się na pokazaniu siebie od inteligentnej strony. A na Twoim efekcie zwyczajnie im nie zależy.
Dlatego nie kupuj więcej takich szkoleń. Poczekaj chwilę. Już jesienią 2024 roku zyskasz dostęp do szkolenia, w którym odkryjesz markę w sobie. I stworzysz własny plan podróży prosto do celu.
Bo Twoim celem nie jest tylko ukończenie kolejnego kursu. Twym celem jest marka, która zarabia. I jest oparta na czymś więcej, niż tylko cyfry.
Kto poprowadzi kurs?
Nazywam się Agnieszka Szczepanowska. Prowadzę moje klientki do zarabiania od 15 000 do 50 000 miesięcznie na ich markach. I przygotowuję je do skalowania biznesu przez produkty cyfrowe. Jestem jedynym w Polsce strategiem marki, który jest jednocześnie sanomentologiem. Mam też uprawnienia do uczenia tej metody. A ma je zaledwie 5 osób na kuli ziemskiej.
Jeśli planujesz pracować teraz nad swoim mindsetem, już mam dla Ciebie odpowiedni kurs. W Sekretach Umysłu uczysz się, jak wykorzystać zwiększone możliwości swojego umysłu w biznesie i w życiu. I pozbywasz się starych wzorców reagowania zapisanych w Twoim mózgu. Wzorców, które już Ci nie służą. Kurs jest oparty na sanomentologii, nowoczesnej metodzie pracy z układem limbicznym. Metodzie uznanej i nagrodzonej przez szanowane instytucje światowe.
Jeśli jednak czujesz, że ważniejsza jest dla Ciebie strategia, poczekaj chwilę. I zapisz się na listę oczekujących w formularzu powyżej. By jako pierwsza otrzymać informacje o kursie Sekrety Marki.
Chcesz tymczasem zerknąć na Sekrety Umysłu?
Najpierw zobacz webinar „Kto tu rządzi? Logika a podświadomość w biznesie.” z ukrytym skarbem w środku. Po nim zrozumiesz, dlaczego typowe metody pracy z mindsetem tylko Cię zwodzą.