Strona w przygotowaniu

Chcesz postawić na branding osobowości swojej marki?

Zacznijmy współpracę od Księgi Głosu Marki.

Ustalę z Tobą archetypy Twojej marki. Ujmę w jasnych słowach wszelkie Twoje założenia brandingowe (prócz aspektów graficznych). W ten sposób powstanie dokument, który pokazuje wartość Twojej marki jak na dłoni. A kolejnym copywriterom i grafikom pomaga odnaleźć się w labiryncie Twojego biznesu.

Jako bonus otrzymasz ode mnie wskazówki archetypowe. To pomoże Ci stworzyć markę w archetypach idealnych właśnie dla Ciebie.

Opowiedz mi, w jakim punkcie jesteś i gdzie chcesz dojść.

Już niedługo możesz mieć w ręku nie tylko misję i wizję swojej marki, ale również jej wartości, głos, ton, atrybuty i emocje, jakie budzi. Do tego opracowujemy historię Twojej marki jako przykład tekstu w stylu, który perfekcyjnie Cię wyraża. Konstruujemy też lejek sprzedażowy, który uporządkuje Twoje działania marketingowe. A to wszystko w archetypach, w których naturalnie funkcjonujesz.

12 + 8 =

Ta strona jest pod jednym względem całkiem przeciętna. Wykorzystuje do prawidłowego działania ciasteczka. Szczegóły na ich temat są w Polityce Prywatności. View more
OK