Strona w przygotowaniu
Chcesz postawić na branding osobowości swojej marki?
Zacznijmy współpracę od Księgi Głosu Marki.
Ustalę z Tobą archetypy Twojej marki. Ujmę w jasnych słowach wszelkie Twoje założenia brandingowe (prócz aspektów graficznych). W ten sposób powstanie dokument, który pokazuje wartość Twojej marki jak na dłoni. A kolejnym copywriterom i grafikom pomaga odnaleźć się w labiryncie Twojego biznesu.
Jako bonus otrzymasz ode mnie wskazówki archetypowe. To pomoże Ci stworzyć markę w archetypach idealnych właśnie dla Ciebie.
Opowiedz mi, w jakim punkcie jesteś i gdzie chcesz dojść.
Już niedługo możesz mieć w ręku nie tylko misję i wizję swojej marki, ale również jej wartości, głos, ton, atrybuty i emocje, jakie budzi. Do tego opracowujemy historię Twojej marki jako przykład tekstu w stylu, który perfekcyjnie Cię wyraża. Konstruujemy też lejek sprzedażowy, który uporządkuje Twoje działania marketingowe. A to wszystko w archetypach, w których naturalnie funkcjonujesz.